La fuerza no proviene de la capacidad
física sino de una voluntad indomable


lunes, 29 de diciembre de 2008

EL INVIERNO ME DEPRIME

Siempre he pensado que era lo mas parecido a un oso, no por el pelaje, sino porque me pasaria el invierno..hivernando. Nunca me ha gustado el invierno, pero a medida que pasan los años me gusta menos. La razón, tiempo de frío, los dias son cortos, solo te apetece encerrarte en algún cine, ir de tiendas, o quedarte en casa con la mantita por encima. Si, tal vez un par de dias así también va bien, pero cuando llevas mas de cuatro fines de semana seguidos, que no te apetece ir a ningun sitio, porque miras por la ventana y lo ves todo mas oscuro que la boca de un lobo, y solo te da por tumbarte en el sofa y comer chocolate. Así se nos pone el culo!!
Una cosa si que me gusta del invierno, que duermes mejor. Tapadita con nórdico o sin el, duermes a gustito como un bebé.

A mi me gusta la primavera-verano, eso si que me gusta. Sales por la mañana a trabajar y es de día, vuelves a la tarde a casa, y aun es de dia. Quieres quedar con algun amigo/a y cualquier hora es buena, te apetece sentarte en una terracita.
Los fines de semana, es igual que no tengas planes, hagas lo que hagas, todo apetece; que si playa, que si montaña, que si paseo en bicicleta, que si aperitivo, lo que sea.
Cual es el problema? que hace calor? que sudamos?, bueno, todo tiene su lado negativo, pero todo y asi, como decía mi padre... "al estiu tota cuca viu"

3 comentarios:

  1. Jo també prefereixo l'estiu, el sol, la calor... els gelats... eeeemmmm!!! que bons!!!
    Aquest estiu anirem a la platjeta juntes, t'enrecordes lo bé que ens ho passabem jugant amb els matalassos de platja, que divertit!!! i les ones passan per damunt dels nostres caps, ja, ja, ja, aaaahhhh que l'aigua és salada... quins records d'estiu... que bé ser "domingueros"...

    Petonets de sucre, que bé va estar el cap d'any, tots junts va ser molt espècial, amb nosaltres estaven la mare i el nostre germà petit.

    T'estimo molt dolça dama blanca.

    ResponderEliminar
  2. A mí m'agrada l´hibern sento no estar dácord amb vosaltres.... pro .. ehhhh estic desitjan anari a la platja!!!!
    De totes maneras, es bó tenir las dues cossas... imaginar tot el any suannn o tot el any repican les dents de fred!!! quin horror!!!
    Tenim sort, n`hi a gent que no coneixen el sol o que no coneixen la neu.
    Nosaltres podem disfrutar tots dos!!!

    PETONETS.

    ResponderEliminar
  3. Saps et sento própera, i això em fa ser important en aquesta vida.

    La mare no volia mai ajuda, ella volia sentir-se necessitada per nosaltres fins l'ultim moment, era la seva manera de sentir-se viva.

    I ara hem de saber el que voldria ella, i és com a mare que estiguem bé, i per això ho hem de fer per ella, estar bé amb nosaltres mateixos.
    Et sento própera a mi i això em fa ser feliç!!!

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu opinión.