La fuerza no proviene de la capacidad
física sino de una voluntad indomable


sábado, 19 de septiembre de 2009

SEPTIEMBRE


Siempre me ha gustado el mes de septiembre. Era y es como una señal de mi identidad, de la cual me siento muy orgullosa. Me gusta que me pregunten mi fecha de nacimiento y que me digan, uyy eres una VIRGO. Soys de tal y cual manera. Siempre me ha hecho gracia.
Hace poco cumplí años y aún me sigue haciendo ilusión cumplirlos, me emociona que se acuerden de felicitarme mi família, amigos, compañeros de trabajo. También el mes de septiembre es especial porque hace muchos, muchos años, empecé a salir con Lluis, y desde hace muchos, muchos años, seguimos compartiendo una vida en común, dos hijos maravillosos e hipoteca.
Pero también este mes de septiembre es triste para todos nosotros, porque recordamos la pérdida de una persona muy querida, muy joven, y al cual queriamos y querremos siempre, por su gran corazón, por formar parte de nosotros. Por que era él. El ya no me felicita el dia de mi cumpleaños, y lo echo de menos.
Es como si a partir de esa fatídica fecha, la vida nos hubiera dado un vuelco.
Con el transcurso de los dias, meses y años, parece como si todo volviera a la normalidad; pero solo es el inicio de un largo camino, en el cual a veces nos encontramos con desniveles, cambios alternativos, dias soleados, dias lluviosos, y piedras por el camino. Pero por fuerza tenemos que seguir nuestro camino, y depende del dia, rodeamos el rio o lo cruzamos. Pero lo importante es no pararnos en el camino, y nunca ir para a tras ni que sea para coger carrerilla.
David, que sàpigues que sempre pensem amb tu. T'estimarem sempre

12 comentarios:

  1. Doncs que tinguis un bon Setembre, a pesar de tot....i no et paris....no paris mai, sempre endavant

    ResponderEliminar
  2. Septiembre es mi mes y el de mi padre, que tan poco me puede felicitar.

    Besos

    ResponderEliminar
  3. M'anava llegint a mi mateixa...
    M'encanta el setembre, potser perquè hi he nascut, potser per ser l'inici del nou curs de la vida any rera any...

    Però alhora em produeix molta tristesa i em fa molta melangia perquè dues de les persones que més m'he estimat, estimo i estimaré sempre, han marxat just aquest mes.

    Som fortes Azu i ho saps, sortirem endavant i ells ens ajudaran a seguir fent el nostre camí.
    Petons i gràcies per compartir el pastís, el brindis i un desig!

    ResponderEliminar
  4. Me alegra verte por aqui de nuevo. Te echaba de menos!!
    A mi septiembre me gusta y no me gusta. De todo un poco...
    La pérdida de alguien querido, siempre es dura. Siento que en estos días eches de menos a esa persona. Los recuerdos siempre perduran.

    Un beso muy muy fuerte!!!

    ResponderEliminar
  5. Un beso enorme porque te comprendo, no sabes cuánto. Septiembre para mí es negro, muy negro.

    ResponderEliminar
  6. Primero felicitarte por tu recien cumpleaños, siento tambien la pérdida de esta persona amada a la cual echas tanto de menos Azu,lo siento mucho.Te dejo un besito muy fuerte.

    ResponderEliminar
  7. NO SE QUE TIENE ESTE MES...QUE DA TANTO QUEHABLAR...BESOS DAVID...

    ResponderEliminar
  8. Dos anys, han passat dos anys, les nostres vides han canviat, no hi són amb nosaltres, els trobem molt a falta, el mes de setembre per mi és trist, la pluja d'aquests dies em fa estar amb molta melàncolia, penso molt amb la mare, i aquesta nit passada he somiat amb el nostre germà petit, però la vida continua i ara em sembla que puc dir que sóc feliç i necessito sentir-me bé amb la meva parella i els meus fills petits, és com si hi haguès un àngel que em digues que prou d'estar tristos, i com bé dius tu hem de tirar en davant.

    Aquest mes no se que m'ha passat però estic com disgustada amb mi mateixa, va ser el 13 diumenge el teu aniversari i no m'en vaig enrecordar de felicitar-te, els dies d'entre setmana vaig estar pensant, diumenge, diumenge és l'aniversari, però fent coses per casa se'm va passar.

    Ahir lo més trist, i molt, va ser no reconeixer el dia que era, no se, fins que avui no hem parlat, no he sigut concient.

    Això no vol dir que les dates importants no les tingui presents, sino que per mi tant tu com el nostre petit germà esta present per mi tots els dies de l'any, tan per felicitar-te a tu com per la pena de que no hi sigui.

    Tinc sort, molta sort, de tenir una familia com vosaltres, i la mare i en David se que estan orgullosos de la nostra gran estimar que ens demostrem a tot moment.

    T'estimo Azu,

    ResponderEliminar
  9. Este post ha sido especial para mi y os agradezco a tod@s vuestros comentarios. Nos ayudan muchisimo a comprender y a seguir. Es como si os conociera de toda la vida.
    Vicky, tu i jo ens farem sempre costat i passarem per moments bons i dolents, però sempre ens tindrem l'una a l'altre.
    El que expliques es un bon senyal, de que ho estàs superant, per tot el que tens, pel teu amor recien trobat i que tan t'omple.
    Una abraçada per tothom

    ResponderEliminar
  10. Azu, felicitats pel teu aniversari, els fas el mateix dia que mon àvia, la persona que més m'ha estimat. Us admiro a ta germana i a tu , i us desitjo el millor de tot cor.

    ResponderEliminar
  11. Jo també et desitjo un bon setembre, octubre, novembre.... Recordar la la pèrdua de la gent estimada en dies assenyalats ens entristeix molt a tots però recordar-los vol dir que no han mort del tot.

    ResponderEliminar
  12. Perdona la indriscecio pero el David es el David que feia Tatoos a Terrassa ???

    Petons.

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu opinión.