La fuerza no proviene de la capacidad
física sino de una voluntad indomable


miércoles, 18 de junio de 2008

LA MARE A l'HOSPITAL

A la visita del dilluns, la Dra. Andreu, ja va veure que la meva mare necessitava estar ingressada a l'Hospital. Li va explicar que el que tenía era serios i per tant es tenia que tractar l'abans possible. El mes ràpid, i mes veient el seu estat, era ingressarla i aixi les proves li farian enseguida. Tal com va dir els que estavan ingressats estavan per davant de tots els demés. Si es volia possar bé aviat, tenia que deixar-se cuidar. En aquell moment ens va confirmar el que sospitavem.
Estava la mare, la meva germana Verónica i jo. Ens va dir que el fetge estava molt imflamat i que tenía petits nóduls repertits per tot ell. La meva germana li va preguntar qué eran nóduls, i li va respondra....tumors..petits tumors. Vaig mirar la mare i va assentir. Ella sabia que era alguna cosa greu, el dolor que tenía i tants dies de trobar-se tan malament, no era només un malestar. La meva germana no s'ho esperava. Jo potser havía estat tants dies amb ella, havia anat la primera visita al metge de capçalera, havia anat a recollir els resultats, havia entrar a internet, i m'imaginava el pitjor.

Bé, tot i aixi vem tornar a casa la mare, i al cap d'una estona ens van trucar per dir-nos que l'endemà a la tarda haviem de ingressar-la. Vem anar el meu germà i jo per acompanyar-la. Un cop ens van dornar l'habitació, ella va estar mes tranquil·la; es una habitació compartida amb una Sra. mes o menys de la mateixa edat, seriosa però agradable. I está a l'ultima planta, on toca el sol, té molta llum, i al final del passadis té una terrassa amb vistes al mar. El millor de tot es que está vigilada les 24 hores, li donen els medicaments quan toca, i menja més (bé es que portava dies que no menjava) que estan a casa.

Avui ha passat una Dra. però només la mirat i li ha dit que el equip de metges ho parlarien per veure quines son les proves que li han de fer, i demà ja li explicarían.

Demà hi serà la meva germana amb ella, al matí i migdia, i jo aniré a la tarda. També ha anat molta família a veura-la.

Anirem escribin cada dia alguna novetat...espero que siguin bones novetats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por dejar tu opinión.